Zásady ochrany osobných údajov
Obchodné podmienky
I. ÚVODNÉ USTANOVENIA
Tieto obchodné podmienky (ďalej len „Podmienky“) stanovujú práva a povinnosti strán zmluvného vzťahu, ako aj práva tretích osôb, v prospech ktorých sa zmluva uzatvára. Na jednej strane je vždy poskytovateľ špecifikovaný nižšie a na druhej strane zákazník, pred podpisom zmluvy o poskytnutí služieb označený ako „záujemca“. Osoba, ktorá získa práva na základe tejto zmluvy, no nie je jej priamou stranou, sa označuje ako „prijímateľ“. Ak tretia osoba nie je prítomná, prijímateľom služby sa rozumie zákazník, ktorý je zmluvnou stranou.Lektorom sa rozumie fyzická osoba, väčšinou zamestnanec poskytovateľa, ktorý službu vykonáva.
II. INFORMÁCIE O PREVÁDZKOVATEĽOVI A POSKYTOVATEĽOVI SLUŽIEB
1. Prevádzkovateľom webovej stránky www.edulandia.edupage.org je spoločnosť MK BIZ s.r.o., IČO: 47192887, Škultétyho 1356/1, 040 01, Košice,zapísaná do Obchodného registra Mestského súdu Košice, odd.: Sro, vložka číslo 32564/V e-mail: info@edulandia.sk, tel. č. +421901922588 (ďalej len „prevádzkovateľ“.
2. Poskytovateľom služieb (ďalej len „poskytovateľ“), definovaných v týchto Podmienkach, je spoločnosť Tenjin, s.r.o., IČO: 47139960, Trieda SNP 446/3, 04011, Košice,zapísaná do Obchodného registra Mestského súdu Košice, odd.: Sro, vložka číslo 32162/V, e-mail: info@edulandia.sk, tel. č.+421948398296.
III. CHARAKTER SLUŽIEB – PREDMET ZMLUVY
1. Predmetom plnenia je povinnosť poskytovateľa poskytnúť zákazníkovi/prijímateľovi možnosť využívať služby v oblasti nezávislého a neformálneho vzdelávania v dohodnutom čase (prípadne počas trvania zmluvného vzťahu), ktoré sú špecifikované v odseku 2 tohto článku a povinnosť zákazníka zaplatiť cenu za služby, ktorých poskytnutie bude špecifikované v zmluve o poskytnutí služieb.
2. Služby podľa odseku 1 tohto článku zahŕňajú najmä:
a. doučovanie žiakov a študentov základných, strednýcha vysokých škôl, ale i iné fyzické osoby, a to z predmetov, ktoré sú obsahom výučby na základných, stredných a vysokých školách v rozsahu podľa aktuálnej ponuky poskytovateľa,
b. prípravu na celoplošné testovanie žiakov 9. ročníkov základných škôl Monitor 9, na maturitné skúšky a školské súťaže,
c. vzdelávacie kurzy podľa aktuálnej ponuky poskytovateľapre právnické osoby, vrátane obchodných a iných spoločností.
3. Podrobné informácie sú uvedené na stránke poskytovateľa www.edulandia.edupage.org a ďalšie detaily poskytne poskytovateľ záujemcovi o uzavretie zmluvy o poskytnutí služieb v ponuke.
4. Poskytovateľ je oprávnený ponúknuť výučbu online formou cez internet v prípade zásahu vyššej moci, ktorá znemožňuje poskytnutie výučby prezenčnou formou.Poskytnutie výučby online formou prostredníctvom internetu podľa predchádzajúcej vety sa považuje za plnohodnotnú náhradu prezenčného kurzu.
5. Za zásah vyššej moci sa považujú nepredvídateľné okolnosti mimo kontroly poskytovateľa, ktoré znemožňujú uskutočnenie prezenčnej výučby, napríklad živelné katastrofy, štrajky, vojna, mobilizácia, povstania, pandémiaa s ňou spojené obmedzenia, či zákazy, či iné udalosti, ktorých zásah nevie poskytovateľ zvrátiť alebo ovplyvniťa v dôsledku ktorých nie je možné vykonať výučbu prezenčným spôsobom.
6. Poskytovateľ zodpovedá za to, že zákazníkom objednané služby poskytne riadne a včas, avšak nezodpovedá za výsledky zákazníka či prijímateľa na akýchkoľvek skúškach alebo testoch. Úspešnosť vzdelávacieho procesu závisínielen, ale najmä od osobných schopností, účasti a snahyprijímateľa, či zákazníka.
7. Predmetom plnenia zo strany poskytovateľa je výlučne poskytnutie príležitosti pre zákazníka alebo prijímateľa na osvojenie si vedomosti a zručnosti prostredníctvom vzdelávacích aktivít alebo doučovaní zabezpečených poskytovateľom.
8. Porušenie povinností, ktoré z povahy jednotlivých ustanovení vyplývajú pre prijímateľa, sa považuje za porušenie povinností zákazníka, voči ktorému sa budú uplatňovať nároky, resp. sankcie, ktoré s porušením povinností na strane prijímateľa spájajú tieto Podmienky, zmluva alebo príslušné právne predpisy.
IV. UZATVÁRANIE ZMLUVY
1. Služby uvedené na stránkach www.edulandia.edupage.orgnie sú záväznou ponukou na uzavretie zmluvy v právnom zmysle.
2. Podanie „nezáväzného formulára“ záujemcom nie je ponukou ani prijatím ponuky, ale slúži ako výzva záujemcu, aby poskytovateľ podal ponuku.
3. Zmluva sa uzatvára prijatím ponuky, ktorú poskytovateľ zašle záujemcovi elektronicky alebo v listinnej forme, a ktorá obsahuje aspoň tieto údaje: predmet plnenia (zvolený kurz), frekvenciu výučby, dohodu o mieste a čase výučby, cenu a vyjadrenie vôle poskytovateľa byť viazaný v prípade prijatia ponuky.
4. Súhlas s ponukou podľa predchádzajúceho odseku môže záujemca udeliť:
a. jednoduchou e-mailovou odpoveďou (napr.: súhlasím, prijímam) na e-mail s ponukou od poskytovateľa,
b. podpisom listinnej ponuky v prevádzkarni poskytovateľa,
c. pripísaním celej sumy za službu na účet poskytovateľa alebo úhradou prvej splátky (ak bola dohodnutá platba na splátky).
5. Ponuku je možné prijať do 7 dní odo dňa, v ktorom bola zákazníkovi doručená. Počas tejto lehoty je ponuka odvolateľná, ak ju záujemca ešte neprijal.
6. Po uzavretí zmluvy na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov poskytovateľa, poskytovateľ zašle zákazníkovi písomné potvrdenie o jej uzatvorení.
V. ZĽAVNENÉ BALÍČKY
1. Zľavnený balíček predstavuje špeciálnu ponuku, ktorá umožňuje zákazníkovi, resp. prijímateľov iabsolvovať určený počet lekcií za zvýhodnenú cenu a za podmienok uvedených v týchto Podmienkach.
2. Zľavnený balíček je možné zakúpiť len ako celok a možno ho zrušiť odstúpením od zmluvy o poskytnutí služieb podľa týchto Podmienok v prípade, ak poskytovateľ ešte nezačal s plnením služby, resp. v prípadoch, pre ktoré je možné odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služieb v zmysle týchto Podmienok alebo príslušných právnych predpisov.
3. Ak zákazník, resp. prijímateľ nevyužije všetky lekcie zo zľavneného balíčka z dôvodov na strane zákazníka, alebo prijímateľa, , nezbavuje to zákazníka povinnosti uhradiť poskytovateľovi celkovú cenu za služby, ktoré sú predmetom zľavneného balíčka (vrátane ceny za nevyužité lekcie). Ak bola cena za nevyužité služby zľavneného balíčka zaplatená vopred, nemá zákazník nárok na jej vrátenie.
VI. ZRUŠENIE ZMLUVY
Zmluvu možno zrušiť:
a. písomnou dohodou medzi zákazníkom a poskytovateľom,
b. odstúpením od zmluvy podľa podmienok uvedených v týchto Podmienkach alebo v samotnej zmluve o poskytnutí služieb, najmä ak po uzavretí zmluvy nastanú závažné, neodstrániteľné prekážky na strane poskytovateľa alebo zákazníka, ktoré znemožňujú splnenie predmetu zmluvy o poskytnutí služieb.závažnosť a neodstrániteľnosť musí zákazník preukázať, napr. lekárskym potvrdením),
c. z dôvodov uvedených v zmluve o poskytnutí služieb, v týchto Podmienkach alebo v právnych predpisoch, ktorými sa zmluvný vzťah riadi (predovšetkým Občianskym zákonníkom).
VII. CENA SLUŽIEB A ÚHRADA CENY
1. Stanovenie ceny: Cena služby je určená v ponuke, ktorú poskytovateľ predloží záujemcovi. Poskytovateľ nie je platiteľom DPH, preto cena uvedená v ponuke bude bez DPH. Ak sa poskytovateľ počas trvania zmluvy stane platiteľom DPH, je zákazník povinný uhradiť okrem dohodnutej ceny za službu aj príslušnú DPH vo výške podľa príslušných právnych predpisov.
2. Doučovacie balíčky: Zákazník uzatvára zmluvu na vopred stanovený počet lekcií obsiahnutých v balíčku. Ak zákazník, resp. prijímateľ nevyužije všetky lekcie z balíčka z dôvodov, ktoré sú na strane zákazníka alebo prijímateľa,nezbavuje ho to povinnosti uhradiť poskytovateľovi celkovú cenu za služby, ktoré sú predmetom balíčka (vrátane ceny za nevyužité lekcie). Ak bola cena za nevyužité služby balíčka zaplatená vopred, nemá zákazník nárok na jej vrátenie.
3. Spôsoby platby: Cena služby môže byť uhradená prevodom na účet poskytovateľa alebo v hotovosti v jeho prevádzkových priestoroch. V prípade úhrady ceny služby bezhotovostným prevodom sa cena služby považuje za uhradenú dňom pripísania sumy, ktorá zodpovedá cene služby, resp. jednotlivej splátky, ak bol v zmluve o poskytnutí služieb dohodnutý splátkový kalendár, v prospech účtu poskytovateľa.
4. Termín splatnosti: Zákazník je povinný uhradiť cenu služby najneskôr do termínu prvej lekcie. Ak tak neurobí, poskytovateľ má právo odmietnuť poskytnutie služby a odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služieb. V prípade odstúpenia od zmluvy zo strany poskytovateľa z dôvodu podľa predchádzajúcej vety, má poskytovateľ voči zákazníkovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty, ktorá zodpovedá hodnote podielu celkového počtu hodínv balíčku a celkovej ceny za službu tak, ako sú dohodnuté v zmluve o poskytnutí služieb.
5. Splátkový kalendár: V individuálnych prípadoch môžeposkytovateľ umožniť zákazníkovi zaplatenie ceny za službu v splátkach. . Posledná splátka splátkového kalendára musí byť uhradená najneskôr pred uplynutím prvej polovice z celkového počtu v balíčku dohodnutých lekcií. Nezaplatením čo i len jednej splátky riadne a včas podľa splátkového kalendára stráca zákazník výhodu úhrady ceny služby v splátkach a je povinný uhradiť celý zostatok ceny služby do 3 dní odo dňa, v ktorom sa dostal so zaplatením splátky do omeškania.
VIII. SPOTREBITEĽSKÉ ZMLUVY
1. Spotrebiteľskou zmluvou je každá zmluva bez ohľadu na právnu formu, ktorú uzatvára dodávateľ so spotrebiteľom. Dodávateľ je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy koná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.
2. Poskytovateľ ako dodávateľ, poskytuje zákazníkom - spotrebiteľom pred uzatvorením zmluvy o poskytnutí služieb nasledovné informácie:
a. poskytovateľ poskytuje služby nezávislého vzdelávania.
b. obchodné meno, sídlo, kontaktné a iné údaje poskytovateľa sú uvedené v čl. II. týchto Podmienok.
c. všetky informácie o cene služby a podmienkach poskytovania služby budú určené v zmluve o poskytnutí služieb, a teda zákazník s nimi bude oboznámený eštepred začatím poskytovania služieb zo strany poskytovateľa.
d. platobné podmienky, dodacie podmienky, lehoty, v ktorých sa poskytovateľ zaväzuje poskytnúť službu, informáciu o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov zákazníkov sú obsiahnuté v týchto Podmienkach, resp. v zmluve, a teda zákazník s nimi bude oboznámený ešte pred začatím poskytovania služieb zo strany poskytovateľa.
e. zákazník môže podať reklamáciu, sťažnosť alebo podnetna adrese prevádzkových priestorov alebo sídla poskytovateľa.
f. orgánom dozoru alebo dohľadu, ktorému činnosť poskytovateľa služieb podlieha je:
Inšpektorát SOI pre Košický kraj, Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65 Košice 1, Odbor výkonu dohľadu, tel. č. 055/729 07 05, 055/622 76 55.
3. Poskytovateľ predkladá zákazníkovi nasledovné poučenia spotrebiteľa v súvislosti s uplatnením práva na odstúpenie od zmluvy o poskytnutí služieb uzatvorenej na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov poskytovateľa nasledovné informácie:
a. spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy o poskytnutíslužieb uzatvorenej na diaľku alebo uzavretej mimo prevádzkových priestorov poskytovateľa do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby, a to aj bez uvedenia dôvodu.
b. zákazník nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade,ak sa poskytovanie služieb už začalo s výslovným súhlasom zákazníka a zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby. Výslovný súhlas zákazníka môže byť uvedený v zmluve alebo v prijatej ponuke na poskytovanie služieb.
c. odstúpenie od zmluvy je možné vykonať prostredníctvom formulára, ktorý bude zákazníkovi poskytnutý spolu s potvrdením o uzavretí zmluvy.
d. lehota na odstúpenie od zmluvy podľa tohto odseku sa považuje za zachovanú, ak zákazník najneskôr posledný deň lehoty odošle poskytovateľovi oznámenie o odstúpení od zmluvy.
e. dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša zákazník.
f. poskytovateľ je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy o poskytnutí služieb uzatvorenej na diaľku alebo uzavretej mimo prevádzkových priestorov poskytovateľa vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou o poskytnutí služieb, uzavretou na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov poskytovateľa alebo s doplnkovou zmluvou vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov. Ak zákazník neodstúpil od celej zmluvy uzavretej na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov poskytovateľa, je poskytovateľ povinný vrátiť zákazníkovi všetky platby podľa predchádzajúcej vety v rozsahu zodpovedajúcemu odstúpeniu od zmluvy. Pokiaľ sa strany nedohodnú inak, poskytovateľ je povinný vrátiť zákazníkovi platby podľa tohto ustanovenia rovnakým spôsobom, aký použil zákazník pri ich úhrade. Ak sa strany dohodnú na inom spôsobe vrátenia platieb, nesmú tým zákazníkovi vzniknúť ďalšie náklady.
IX. REKLAMÁCIE POSKYTNUTÝCH SLUŽIEB
Podanie reklamácie: Zákazník môže uplatniť reklamáciu služieb písomne v prevádzkových priestoroch poskytovateľa, , emailom na emailovú adresu poskytovateľa, alebo písomne na adresu prevádzkových priestorov alebo sídla poskytovateľa. Bližšie informácie o reklamáciách sú dostupné v Reklamačnom poriadku týchto Podmienok.
X. OSTATNÉ PRÁVA A POVINNOSTI
1. Poskytovateľ nie je povinný poskytnúť službu, ak táto nebola riadne a včas zaplatená v zmysle zmluvy o poskytnutí služieb a týchto Podmienok.
2. Služby je možné využiť len v dohodnutých termínoch. Platnosť lekcií je stanovená na 12 mesiacov. Pri balíku VIP je platnosť lekcií neobmedzená. Ak zákazník, resp. prijímateľ nevyužije lekcie do dohodnutého termínu z dôvodov na strane zákazníka, resp. prijímateľa, nezbavuje to zákazníka povinnosti uhradiť poskytovateľovi celkovú cenu za služby, ktoré sú predmetom balíčka (vrátane ceny za nevyužité lekcie). Ak bola cena za nevyužité služby balíčka zaplatená vopred, nemá zákazník nárok na jej vrátenie.
3. Výučba prebieha v priestoroch poskytovateľa a môže prebiehať v miestnosti s inou paralelnou výučbou. V prípade paralelnej výučby sú študenti pri oddelenýchpracovných stoloch, predelených akustickou stenou.
4. Termíny lekcií určuje lektor zabezpečený poskytovateľom, s prihliadnutím na požiadavky zákazníka, resp. prijímateľa. Po ukončení lekcie zákazník, resp. prijímateľ oznámi svoju požiadavku na ďalšiu lekciu lektorovi. Vzájomne ustálený termín výučby je zapísaný v aplikácii Edupage a je záväznýtak pre poskytovateľa, ako aj pre zákazníka, resp. prijímateľa..
5. Zákazník, resp. prijímateľ má právo ospravedlniť sa z lekcie najneskôr 12 hodín pred jej začiatkom. V prípade, ak sa zákazník, resp. prijímateľ z naplánovanej lekcie včas a dôvodne neospravedlní, nemá nárok na náhradný termín výučby a za lekciu, ktorej sa nezúčastnil je zákazník povinný vykonať úhradu.
6. Zákazník nemá právo na výučbu prostredníctvom konkrétneho lektora. Poskytovateľ má právo v priebehu výučby vymeniť lektora, no zabezpečí, aby každý lektor, ktorý výučbu vykonáva, bol kompetentný.
7. V prípade, že sa poskytovateľ alebo lektor nedostaví nalekciu a neinformuje zákazníka aspoň 12 hodín pred lekciou, má zákazník, resp. prijímateľ právo na náhradnú lekciu alebo vrátenie pomernej časti ceny.
8. Zákazník, resp. prijímateľ nesmie postúpiť pohľadávku na služby, vyplývajúce zo zmluvy o poskytnutí služieb na tretiu osobu bez súhlasu poskytovateľa.
9. Výučba môže byť nahrávaná za účelom ochrany študenta a zlepšenia kvality. Záznamy nie sú zverejňované ani dlhodobo uchovávané.
XI. OSOBITNÉ USTANOVENIA
1. Materiály a informácie poskytnuté zákazníkovi, resp. prijímateľovi sú predmetom duševného vlastníctva poskytovateľa. Zákazník, resp. prijímateľ ich môže využívať výlučne v procese prijímania poskytnutýchslužieb a nesmie ich reprodukovať ani poskytovať tretím stranám.
2. Zákazník, ani prijímateľ nesmie kontaktovať lektora ohľadom dohodnutia odlišných obchodných podmienok bez výslovného súhlasu poskytovateľa a musí poskytovateľa informovať o akejkoľvek novej dohode s lektorom.
3. Zákazník, resp. prijímateľ nesmie vstupovať do obchodných vzťahov s lektorom ani ho kontaktovať po dobu 12 mesiacov po ukončení zmluvy o poskytnutí služieb. Uvedený zákaz sa nevzťahuje na situácie, keď lektor poskytol zákazníkovi, resp. prijímateľovi rovnaké služby ešte pred uzatvorením zmluvy o poskytnutí služieb s poskytovateľom.
4. Ak zákazník, resp. prijímateľ poruší povinnosti stanovené v tomto článku, je zákazník povinný zaplatiť poskytovateľovi zmluvnú pokutu až do výšky 800 EUR za každý prípad porušenia. Pokuta je splatná do 15 dní od doručeniavyúčtovania. Ak spôsobená škoda presahuje výšku zmluvnej pokuty, poskytovateľ má nárok na náhradu tejto škody v rozsahu prevyšujúcom výšku zmluvnej pokuty.
XII. PRAVIDLÁ A ZÁSADY SPRACOVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV
1. Ochrana osobných údajov zákazníka a prijímateľa je zabezpečená v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady EU č. 2016/679 zo dňa 27. apríla 2016, všeobecné nariadenie o ochrane údajov (ďalej len „GDPR“) a zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o ochrane osobných údajov“). Prevádzkovateľom(správcom) osobných údajov je prevádzkovateľ webovej stránky www.edulandia.edupage.org, ktorým je spoločnosť MK BIZ s.r.o., špecifikovaná v článku II. týchto Podmienok, ako aj poskytovateľ služieb, ktorým je spoločnosť Tenjin, s.r.o., ktorá je rovnako špecifikovaná v článku II. týchto Podmienok.
2. Prevádzkovatelia podľa tohto článku sú oprávnení poskytovať osobné údaje príjemcom, ktorí budú uvedenív zmluve o poskytnutí služieb.
3. Osobnými údajmi sú údaje, týkajúce sa určenej alebo určiteľnej fyzickej osoby, pričom takou osobou je osoba, ktorú možno určiť priamo alebo nepriamo, najmä na základe všeobecne použiteľného identifikátora alebo na základe jednej či viacerých charakteristík alebo znakov, ktoré tvoria jej fyzickú, fyziologickú, psychickú, mentálnu, ekonomickú, kultúrnu alebo sociálnu identitu.
4. Poskytovateľ a prevádzkovateľ ako prevádzkovatelia v zmysle Zákona o ochrane osobných údajov týmto uvádzajú, že osobné údaje dotknutých osôb, ktoré budú spracovávať,budú spracované na účel zabezpečenia poskytnutia služieb, uzatvorenia zmluvy o poskytnutí služieb, vystavenia daňových dokladov a na marketingové účely spojené s ich podnikaním. Zákazník poskytuje prevádzkovateľom tieto údaje: meno a priezvisko/obchodné meno, adresu trvalého bydliska/sídlo, PSČ, dátum narodenia/IČO, DIČ/IČ DPH, emailovú adresu, číslo telefónu. V prípade, ak zákazník nie je prijímateľom, tak prevádzkovateľom budú poskytnuté aj údaje o prijímateľovi v rovnakom rozsahu. Údaje sú nevyhnutné pre identifikáciu zákazníka, resp. prijímateľa, na účely komunikácie a tiež slúžia pre účely identifikácie platby zákazníka, vykonanej bezhotovostným bankovým prevodom.
5. Údaje sú spracúvané na základe plnenia zmluvy, zákonnýchpovinností, oprávneného záujmu a súhlasu dotknutej osoby, pričom dotknutá osoba má právo na ochranu pred rozhodnutiami založenými na automatizovanom spracovaní údajov.
6. Spracovanie osobných údajov sa uskutoční na nevyhnutný čas a v nevyhnutnom rozsahu na dosiahnutie účelu spracovania. Prevádzkovateľ bude spracúvať len také osobné údaje, ktoré svojím rozsahom a obsahom zodpovedajú účelu ich spracúvania a sú nevyhnutné na jeho dosiahnutie.
7. Za bezpečnosť osobných údajov zodpovedajú prevádzkovatelia. Prevádzkovatelia sú povinní chrániť spracúvané osobné údaje pred ich poškodením, zničením, stratou, zmenou, neoprávneným prístupom a sprístupnením, poskytnutím alebo zverejnením, ako aj pred akýmikoľvek inými neprípustnými spôsobmi spracúvania. Na tento účel sú povinní prijať primerané technické, organizačné a personálne opatrenia, zodpovedajúce spôsobu spracúvania osobných údajov, pričom berú do úvahy najmä použiteľné technické prostriedky, dôvernosť a dôležitosť spracúvaných osobných údajov, ako aj rozsah možných rizík, ktoré sú spôsobilé narušiť bezpečnosť alebo funkčnosť informačného systému.
8. Zákazník ako dotknutá osoba potvrdzuje, že zaslaním nezáväzného formulára, resp. akýmkoľvek podnetom, na základe ktorého si od poskytovateľa vyžiada ponuku za účelom uzatvorenia zmluvy o poskytnutí služieb, súhlasí v súlade s príslušnými ustanoveniami Zákona o ochrane osobných údajov s tým, aby prevádzkovatelia a nimioprávnené osoby spracúvali a uchovávali jeho a prijímateľove osobné údaje uvedené v zmluve o poskytnutí služieb a všetkých dokumentoch (informačných systémoch), súvisiacich s účelom spracovania údajov. Tento súhlas platí počas trvania zmluvy a počas následnej archivácie predložených osobných materiálov a dokumentov.
9. Zákazník zároveň berie na vedomie, že spracúvané údaje budú archivované a likvidované v súlade s platnými predpismi SR a s platnými predpismi ES/EÚ a že zákazníkmá právo písomne svoj súhlas
odvolať. Zákazník zároveň vyhlasuje, že súhlasí aj s tým, aby prevádzkovatelia spracúvali poskytnuté osobné údaje v rozsahu zákona, i s tým, aby poskytli osobné údaje v nevyhnutnom rozsahu na ďalšie spracúvanie orgánomštátnej správy, územnej samosprávy, resp. iným orgánomverejnej moci alebo inej osobe, resp. inému subjektu, ktorý údaje nevyhnutne potrebuje ku svojej činnosti na základe zákona.
XIII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
1. V prípade, že zmluva o poskytnutí služieb alebo tieto Podmienky neustanovujú inak, budú sa zmluvné vzťahy medzi poskytovateľom a zákazníkom riadiť slovenskýmiprávnymi predpismi. Pokiaľ je zákazník spotrebiteľom a práva a povinnosti vyplývajúce z týchto Podmienok sú podľa právnych predpisov platných a účinných v Slovenskej republike odlišné, použije sa to právne ustanovenie, ktoré mu poskytuje priaznivejšie podmienky.
2. Uzavretím zmluvy o poskytnutí služieb zákazník vyhlasuje, že si prečítal tieto Podmienky v aktuálnom znení a súhlasí s ich znením. V prípade rozporu medzi týmitoPodmienkami a zmluvou o poskytnutí služieb alebo ponukou poskytnutou zákazníkovi, bude mať prednosť zmluva o poskytnutí služieb alebo ponuka. Ak by sa ktorékoľvek ustanovenie Podmienok stalo neplatným alebo nevymáhateľným, nebude to mať vplyv na platnosť ostatných ustanovení.
3. Tieto Podmienky sú záväzné pre obidve strany a tvoria nedeliteľnú súčasť každej zmluvy uzavretej medzi poskytovateľom a zákazníkom. Zákazník uzavretím zmluvyo poskytnutí služieb potvrdzuje, že je oboznámený so všetkými materiálmi uvedenými v týchto Podmienkach, ako aj inými materiálmi, ktoré sú v nich označené.
4. Poskytovateľ si vyhradzuje právo meniť alebo dopĺňať tieto Podmienky. Plnenia poskytnuté pred účinnosťou zmenených Podmienok sa posudzujú podľa Podmienok platných a účinných v čase ich poskytnutia. Aktuálne platné znenie Podmienok bude zverejnené na webovej stránke www.edulandia.edupage.org . Akékoľvek zmeny budú účinné od dátumu ich zverejnenia na stránkach www.edulandia.edupage.org.
5. V prípade zmeny Podmienok poskytovateľ informuje zákazníka o týchto zmenách minimálne 30 dní pred ich účinnosťou. Zákazník má právo takúto zmenu Podmienok odmietnuť a odstúpiť od zmluvy o poskytnutí služieb z uvedeného dôvodu, a to najneskôr v lehote 15 dní odo dňa oznámenia zmeny Podmienok zákazníkovi. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia poskytovateľovi.Zákazník má v prípade odstúpenia od zmluvy právo na vrátenie pomernej časti ceny za službu, a to v rozsahu, v ktorom mu nebola do odstúpenia od zmluvy služba poskytnutá.
6. Poskytovateľ bude okrem zverejnenie zmenených Podmienok na webovej stránke www.edulandia.edupage.org informovať zákazníka o zmene Podmienok aj prostredníctvom jedného z týchto spôsobov:
a. zaslanie informácie o zmene Podmienok na e-mailovú adresu zákazníka,
b. zaslanie aktualizovanej verzie Podmienok na e-mailovú adresu,
c. zaslanie aktualizovanej verzie Podmienok v listinnej podobe na adresu zákazníka.
Dátum účinnosti týchto obchodných podmienok je 11. 11. 2024.
REKLAMAČNÝ PORIADOK
I. ÚVODNÉ USTANOVENIA
Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na služby poskytované v oblasti nezávislého vzdelávania medzi zákazníkom - spotrebiteľom a poskytovateľom, ktorým je spoločnosť Tenjin, s.r.o., IČO: 47139960, Trieda SNP 446/3, 04011, Košice, zapísaná do Obchodného registra Mestského súdu Košice, odd.: Sro, vložka číslo 32162/V, e-mail: info@edulandia.sk, tel. č.+421948398296.
II. KONTAKTNÉ ÚDAJE
Zákazník alebo prijímateľ, môže uplatniť písomnú reklamáciu priamo v prevádzkových priestoroch poskytovateľa alebo prostredníctvom e-mailu na emailovú adresu poskytovateľa alebo zaslaním reklamácie na adresu prevádzkových priestorov alebo sídla poskytovateľa. Pre rýchlejšie vybavenie reklamácie je odporúčané kontaktovať prevádzkareň, kde sa služba, ktorej sa reklamácia týkaposkytovala.
III. SPÔSOB UPLATNENIA REKLAMÁCIE
1. Reklamácia musí byť podaná bez zbytočného odkladu po tom, čo sa vada poskytnutej služby prejavila, najneskôr však do 7 dní od vzniku vady..
2. Zákazník pri uplatnení reklamácie poskytnutej služby musí uviesť svoje identifikačné údaje, špecifikovať poskytnutú službu, špecifikovať vadu poskytnutej služby a označiť zmluvu, na základe ktorej bola poskytnutá služba, vo vzťahu ku ktorej uplatňuje reklamáciu.
IV. LEHOTY A SPÔSOB VYBAVENIA REKLAMÁCIE
1. Poskytovateľ sa zaväzuje reagovať na reklamáciu najneskôr do 3 pracovných dní od jej podania. V zložitejších prípadoch, ak je potrebné dôkladnejšie posúdenie vady, sa lehota môže predĺžiť až na 30 dní.
2. V prípade uznanej reklamácie má zákazník nárok na náhradu účelných nákladov, ako sú náklady na dopravu. V prípade neoprávnenej reklamácie je zákazníkovi stále zachované právo obrátiť sa na príslušný orgán verejnej moci.
Tento reklamačný poriadok je účinný od 11. 11. 2024.